Satış ve Pazarlama Danışmanlığı | Global Invest Gayrimenkul Geliştirme ve Yatırım

Satış ve Pazarlama Danışmanlığı

Satış ve Pazarlama Danışmanlığı

Satış ve Pazarlama Danışmanlığı

Oluşturulması gereken ürüne yönelik kritik unsurlar irdelenerek, Pazarlama Planı ve Satış Planı öngörüleri oluşturulmaktadır. Bu çalışmaların gerektireceği harcamaların bütçelenmesi ile birlikte satışın hızı ve gelir projeksiyonları çalışmalarda yer almaktadır.

SWOT analizi: Projenin içinde bulunduğu olumlu ve olumsuz durumları saptayıp, üzerinde mutabakat sağlayarak çözüm geliştirmek adına GRI tarafından bir SWOT analizi hazırlanarak paylaşılmaktadır.

Hedef kitlenin belirlenmesi: GRI tarafından hedef kitle belirlemeye yönelik iç çalışmalar yapılarak paylaşılmaktadır. Bu çalışmalar ve öneriler özellikle GRI’nın sahadaki bilgi ve tecrübesi ile bölge genelinde muadil projelerin durumlarının incelenmesine dayanmaktadır.

Mimari konsepte yönelik öneriler tarafımızdan  oluşturularak paylaşılmaktadır. Karşılıklı olgunlaştırılan konsept tanımlaması GRI tarafından mimari firmaya brief olarak verilmektedir.

·       Vaziyet planında en uygun kullanıma ilişkin öneriler

·       Ürün tipolojisi ve ünite alan dağılımlarına ilişkin öneriler

·       Projeye katma değer katacak, bölgenin ve projenin konseptine uygun ticari alanların önerilmesi

·       Projenin cephe, peyzaj, ve sosyal alanlarına ilişkin öneriler

·       Mimari projeye esas teşkil edecek, ürünün satış kabiliyetinin ve verimliliğinin artırılmasına yönelik, projeyi farklılaştıracak pazarlama unsurlarının önerilmesi

·       Projeye ve Markaya değer katacak önerilerde bulunulması

·       Sosyal tesis tasarım briefi ve ortak alanların doğru kurgulanması için önerilerde bulunulması

Talepler doğrultusunda tüm gayrimenkul tiplerine yönelik mimari projelerin; kat ve vaziyet planlarının ile malzeme seçimlerinin maliyet, üretim, satış ve pazarlama ile işletme açılarından fizibilite kriterleri de göz önünde bulundurularak verimlilik ve karlılık artırıcı şekilde optimize edilmesine olanak sağlıyoruz. Hazırlanan strateji raporlarıyla birlikte projeleri yatırım karlılığı açısından değerlendirilerek performans kriterlerine ilişkin tasarım brifi hazırlamaktayız.

·       Satış ve Pazarlama Planı’nın hazırlanması.

·       Satış ve Pazarlama gider bütçesinin ve projenin gelir bütçesinin hazırlanması.

Mimari Grupların hazırlayacağı projeler satışa uygunluğu açısından değerlendirilmekte, gerekli görüş ve düzeltmelerin ile katma değeri yüksek, verimli projeler elde edilmeye çalışılmaktadır.