Satış ve Pazarlama Danışmanlığı
Oluşturulması gereken
ürüne yönelik kritik unsurlar irdelenerek, Pazarlama Planı ve Satış Planı
öngörüleri oluşturulmaktadır. Bu çalışmaların gerektireceği harcamaların
bütçelenmesi ile birlikte satışın hızı ve gelir projeksiyonları çalışmalarda
yer almaktadır.
SWOT analizi: Projenin içinde
bulunduğu olumlu ve olumsuz durumları saptayıp, üzerinde mutabakat sağlayarak
çözüm geliştirmek adına GRI tarafından bir SWOT analizi hazırlanarak
paylaşılmaktadır.
Hedef kitlenin
belirlenmesi: GRI tarafından hedef kitle belirlemeye yönelik iç çalışmalar yapılarak
paylaşılmaktadır. Bu çalışmalar ve öneriler özellikle GRI’nın sahadaki bilgi ve
tecrübesi ile bölge genelinde muadil projelerin durumlarının incelenmesine
dayanmaktadır.
Mimari konsepte yönelik
öneriler tarafımızdan oluşturularak paylaşılmaktadır. Karşılıklı
olgunlaştırılan konsept tanımlaması GRI tarafından mimari firmaya brief olarak
verilmektedir.
· Vaziyet planında en
uygun kullanıma ilişkin öneriler
· Ürün tipolojisi ve ünite
alan dağılımlarına ilişkin öneriler
·
Projeye katma değer katacak, bölgenin ve projenin konseptine uygun ticari
alanların önerilmesi
· Projenin cephe, peyzaj,
ve sosyal alanlarına ilişkin öneriler
· Mimari projeye esas
teşkil edecek, ürünün satış kabiliyetinin ve verimliliğinin artırılmasına
yönelik, projeyi farklılaştıracak pazarlama unsurlarının önerilmesi
· Projeye ve Markaya değer
katacak önerilerde bulunulması
· Sosyal tesis tasarım
briefi ve ortak alanların doğru kurgulanması için önerilerde bulunulması
Talepler doğrultusunda
tüm gayrimenkul tiplerine yönelik mimari projelerin; kat ve vaziyet planlarının
ile malzeme seçimlerinin maliyet, üretim, satış ve pazarlama ile işletme
açılarından fizibilite kriterleri de göz önünde bulundurularak verimlilik ve karlılık
artırıcı şekilde optimize edilmesine olanak sağlıyoruz. Hazırlanan strateji
raporlarıyla birlikte projeleri yatırım karlılığı açısından değerlendirilerek
performans kriterlerine ilişkin tasarım brifi hazırlamaktayız.
· Satış ve Pazarlama
Planı’nın hazırlanması.
· Satış ve Pazarlama gider
bütçesinin ve projenin gelir bütçesinin hazırlanması.
Mimari Grupların
hazırlayacağı projeler satışa uygunluğu açısından değerlendirilmekte, gerekli
görüş ve düzeltmelerin ile katma değeri yüksek, verimli projeler elde edilmeye
çalışılmaktadır.